2020 Patriots Season:
Upcoming Opponent:
Next Up: at Chargers
Pick Results: NE: 0% at LAC: 0%

Sun
Dec 6th

Current Patriots Twitter Feed:
Status
Not open for further replies.

farn

Veteran Starter w/Big Long Term Deal
I don’t know this individual personally, so it’s impossible for me to comment on all her qualities. Physically, this person is within the 10%. I hope she is as fine as a person.
 

Clonamery

PatsFans.com Supporter
PatsFans.com Supporter
This might belong in the other thread but I'm going to guess you can't get a custom Pats jersey with "booty juicy." (Yeah, I read the article.)
 

Silver Blue&Red

Experienced Starter w/First Big Contract
I love the comments.
"She's too much this" …"Not enough that"..

Damn, the interwebs is full of a bunch of adolescent, entitled, mamas boys...

These clowns would be stuttering, creaming in their jeans, "never gonna happen" losers, if she even glanced their way.

Basement dwelling, laptop lovers.

Anyway good for her and Gronk.
I think she's hot.
 

A Defiant Goose

In the Starting Line-Up
I love the comments.
"She's too much this" …"Not enough that"..

Damn, the interwebs is full of a bunch of adolescent, entitled, mamas boys...

These clowns would be stuttering, creaming in their jeans, "never gonna happen" losers, if she even glanced their way.

Basement dwelling, laptop lovers.

Anyway good for her and Gronk.
I think she's hot.
Contrarianism is a miserable thing
 

Jlaff

Early Bird Specials
PatsFans.com Supporter
2019 Weekly Picks Winner
Gronk is contributing to the misconception among cheerleaders that they might actually get to date a professional athlete (rather than just sleep with them).
 

Jlaff

Early Bird Specials
PatsFans.com Supporter
2019 Weekly Picks Winner
I love the comments.
"She's too much this" …"Not enough that"..

Damn, the interwebs is full of a bunch of adolescent, entitled, mamas boys...

These clowns would be stuttering, creaming in their jeans, "never gonna happen" losers, if she even glanced their way.

Basement dwelling, laptop lovers.

Anyway good for her and Gronk.
I think she's hot.
She's meh to me, I do better on all levels IRL.
 

Brick27

In the Starting Line-Up
I love the comments.
"She's too much this" …"Not enough that"..

Damn, the interwebs is full of a bunch of adolescent, entitled, mamas boys...

These clowns would be stuttering, creaming in their jeans, "never gonna happen" losers, if she even glanced their way.

Basement dwelling, laptop lovers.

Anyway good for her and Gronk.
I think she's hot.
Can smell the Cheetos and Mountain Dew on their breath from here..
 

KontradictioN

Probably the nicest guy on the forum
PatsFans.com Supporter
2020 Weekly NFL Picks Winner
Why do I have a feeling these commenters are the same losers hanging out at Chefs Planet?

LOL:p
In all fairness to the guy with 200k posts over there, someone needs to feel his “hot lava cum.” With that post count, I seriously doubt it’s been a woman feeling that anytime recently. And I felt bad about having over 40k. Christ.
 
Status
Not open for further replies.

Top