LulzSec hacks and publishes fake story about Murdoch’s death

Discussion in 'Political Discussion' started by Patters, Jul 18, 2011.

  1. Patters

    Patters Moderator Staff Member Supporter

    Sep 13, 2004
    Likes Received:
    +925 / 28 / -20

    LulzSec hacks website of The Sun and publishes fake story about Murdoch’s death | The Raw Story

    The infamous hacker group LulzSec made a comeback on Monday by hacking the website of the British tabloid The Sun, owned by Rupert Murdoch's News Corporation, and redirecting the frontpage to a fake story about Murdoch being found dead.

    The story read: "Rupert Murdoch, the controversial media mogul, has reportedly been found dead in his garden, police announced. Murdoch, aged 80, is said to have ingested a large quantity of palladium before stumbling into his famous topiary garden late last night, passing out in the early hours of the morning."


    LulzSec took responsibility on their Twitter account for defacing The Sun's website, adding that "this is only the beginning."

    "Arrest us," they said. "We dare you. We are the unstoppable hacking generation and you are a wasted old sack of ****, Murdoch. ROW ROW FIGHT THE POWER!"

Share This Page

unset ($sidebar_block_show); ?>